ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

ΟΝΟΜΑΣΙΑ  ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΜΕΑΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
AutoCAD CAD-Σχεδιασεις AutoDesk Μηχανολογικος-Κατασκευων-Σχεδιαστων Ηεκτρτολογικος  Εμποριου
Inventor 3D-CAD σχεδιαση .Μοντελοποιηση AutoDesk Μηχανολογικος-Κατασκευων-Σχεδιαστων   Εμποριου
FluidSim Ηλεκτροϋδραυλικα -Πνευματικα κυκλωματα Festo Μηχανολογικος  Ηλεκτρολογικος FreeDemo
CNCSimulator Πρoγραμματισμος -Προσομοιωση CNC CNCSimulator Μηχανολογικος Free
EasyVeep Πρoγραμματισμος PLC Προσομοιωση  EasyVeep Ηλεκτρολογικος Free
AutomationWorx Αυτοματισμοι με Πρωτοκολο Interbus Phenix Contact Ηλεκτρολογικος   Εμποριου
TrySim Lite 2.9 Προσομοιωση Μηχανισμων για Προγραμματα PLC  Cephalos GmbH Μηχανολογικος  Ηλεκτρολογικος Shareware
FrontPage Κατασκευη Ιστοσελιδων Microsoft Πληροφορικη - και  Ολοι οι Τομεις   Εμποριου
NVU Κατασκευη Ιστοσελιδων Linspire Inc Πληροφορικη - και  Ολοι οι Τομεις Free
         

 

KΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

 

ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ: 

 

ΤΟΜΕΑΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ :

Α.Α

  ΕΡΩΤΗΣΗ

1

2

3

4

5

1 Το εκπαιδευτικό  υλικό ήταν καλά σχεδιασμένο ώστε να επιτρέπει στον εκπαιδευόμενο να πετύχει τους στόχους του με διαφορετικούς τρόπους          
2 Το υλικό κατάρτισης επιτρέπει την συμμόρφωση με μια προκαθορισμένη μαθησιακή ροή            
3 Το εκπαιδευτικό  υλικό είναι σχεδιασμένο ώστε να προετοιμάζει για τις τελικές εξετάσεις και εξετάσεις ανά μαθησιακή ενότητα            
4 Η όλη σχεδίαση επιτρέπει την εύκολη εισαγωγή νέων αντικειμένων ή την τροποποίηση υφιστάμενων            
5 Είναι τα πολυμέσα που χρησιμοποιούνται στο μάθημα αρκετά σημαντικά και σε σωστό εκπαιδευτικό πλαίσιο            
6 Έχει προβλεφθεί προκαταρτική και τελική εξέταση για την αξιολόγηση του μαθησιακού αποτελέσματος            
7 Είναι  η περιγραφή του περιεχομένου σχεδιασμένη για τους εκπαιδευόμενους που απευθύνεται            
8 Είναι ικανοποιητικά τα  χαρακτηριστικά βασικής πλοήγησης όπως σημειώσεις, επαναφορά σε προηγούμενες ενότητες , συνδέσεις μέσω διαδικτύου, περιεχόμενα ή  λεξικό            
9 Τα αντικείμενα του μαθήματος καλύπτουν μια μεγάλη σειρά από δεξιότητες σε τεχνικό και επιχειρηματικό επίπεδο ?            
10 Είναι το περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε εκπαιδευόμενοι με διάφορες ειδικότητες            
11 Το περιεχόμενο έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό λογισμικό            
12 Το περιεχόμενο είναι χωρισμένο σε μικρές ενότητες ώστε να επιτρέπει στον εκπαιδευόμενο την γρήγορη αφομοίωση ?            
13 Το περιεχόμενο είναι ακριβές και ενημερωμένο             
14 Το πρόγραμμα επιτρέπει σύνδεση από το μάθημα σε άλλα τεχνικά εγχειρίδια, άρθρα, μελέτες περιπτώσεων κλπ. Ώστε ο εκπαιδευόμενος να είναι ενημερωμένος?            
15

Σε τι βαθμό είναι διαθέσιμα τα παρακάτω

• Μια σελίδα στο διαδίκτυο με πληροφορίες για εκπαιδευτικά νέα, επαφές με την εκπαιδευτική κοινότητα, πληροφορίες, έρευνες, υλικό αξιολόγησης ?

• Chat room για υποστήριξη?

• Συνδέσεις με ειδικές θέσεις στο διαδίκτυο ?

• Υποδομή που να επιτρέπει προσθήκη περιεχομένου, εκπαιδευτικού υλικού, δημοσιεύσεις ?  

 

         
16  Ποιο εκτιμάται  ότι είναι το επίπεδο δυσκολίας των εργαστηριακών ασκήσεων            
17 Υπάρχει δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να προσαρμόσει την προσωπική μαθησιακή ροή  του ?            
18 Υπάρχουν εργαλεία λογισμικού για την υποβοήθηση των εκπαιδευόμενων σε θέματα καθοδήγησης ?            
19 Πως χαρακτηρίζεται τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος σε χαμηλότερες ταχύτητες διαδικτύου             
20  Εχετε ειδική εκπαίδευση η γνγωση στο Λογισμικο αυτο          

Η ΟΜΑΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ:

1.

2.

3.

4.                                                                                                                                  Ημερομηνια  ...../...../......